Happy Birthday to me!

2011-12-07 @ 16:53:31
GRATTIS TILL MIG!!!:)♥ idag fyller jag 28 år (syns inte Tack! åker fortfarande på barnbiljett på bussen ibland), ett år äldre Äntligen eller? ja Okej då!!!! Jag älskar alla som har grattat mig hittills ni är bäst!;) Och dom som grattar mig senare^^ värt att fira både ikväll och till helgen då det blir fest Yeah! Kanske lite mer presenter då än nu..men fått lite idag plus grattis på sms, Twitter, Dayviews, DeviantART och 22 grattis på Facebook hittills:) På tal om Facebook fick jag också ett GRATTIS av SOFIA OLSSON FRÅN TRUE TALENT!!! hur sött är inte de:D Hon är bäst^_^ Bara älskar hennes nya singel "Killing me" Grym!

Härligt fick en fri frakt kod till nästa beställning på CDON!!!:D Beställer ofta där;) SÅ TUSAN TACK! "Vi på CDON.COM vill gärna vara med och fira din födelsedag och bjuder dig därför på frakten vid din nästa beställning." Och "Hotter than fire" videon av Eric Saade..hehe..så sjukt bra så jag ryser....Jag älskar den så mycket! tack för "presenten"

NY TRÖJA!:) love it<3
Jag fick en födelsedagspresent av BvandenBerg på DeviantART: D Tack så mycket:) du är för söt jag älskar den! så vacker♥ Åh..hade så viljat ha den på en tavla hemma;) Jag har den bästa födelsedagen någonsin ^ _ ^ det ju en fantastisk dag!
Min söta Amaryllis som kommer bli vit fick jag av min kära mamma love u<3 Ståltråden med pärlor har jag gjort själv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/