Snart ett nytt år...

2011-12-28 @ 20:59:01
Så trött denna vecka, för mörkt när man går upp och så ruggigt väder... men snart ett nytt år med nya idéer och möjligheter, så underbart:) <3 Tagga! sista dagen imorgon på praktiken sen nyårs helg för mig:D Har suttit med min underbara laptop och gjort en nyårs bild och hemsida layout ...Måste börja att få över Photoshop layouten till Dreamweaver så man kan koda lite, men är fortfarande lite ringrostig när det gäller Dreamweaver. Timmarna går fort iallafall när man sitter och försöker lära sig lite. Och vi ska inte prata om hur tiden rusar iväg när man sitter i Photoshop som jag älskar att jobba i.




Bara älskar "I Saade´s fotspår"!:) ♥ Så sjukt bra!! -Att gå ut i köpcentrumet, hade varit väldigt svårt för mig...kan inte ställa mig i kö för en macka ^_^ men trist att det är sista delen imorgon kl.12.00 på tv3 Play:( Jag hoppas dom gör något liknade igen hade varit roligt:) grymt att se från Eric´s ögon så att säga^^ <3

Sjukt grym känsla fick jag också att det är bara 3 månader till Eric Saade Pop explosion concert 2012 i Helsingborg!! 30/3 - 2012 Big love♥ Måste och vill så gärna köpa mitt teleobjektiv 55-250 mm till min underbara Canon kamera till mars, så man kan ta super bra bilder på Eric:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/