Website layout

2011-12-22 @ 15:03:07
Underbart!:) nu har jag jul ledigt snart. Hehe..kan man säga torsdagsmys^^ för nu ska jag bara mysa med levande ljus och kanske lite glögg för det är julafton om 2 dagar!!!:D längtar så för att ge mina bästa julklappar;) Men har fått mycket att göra igen, som nu sitter jag med en layout till firmans hemsida. Den kommer bli toppen!;) Men det stora problemet är att sätta koder på den sen, som jag tänkte göra i Dreamweaver men det var ett tag sen jag använde programmet så är lite ringrostig...Har min jul bild och ängel bild också som jag inte har kommit vidare på idag...få se ikväll;) Min systerdotter kommer ikväll också, vi tänkte få ihop ett rim eller tvåXD

Min kommande webbsida layout här nedanför! Och förresten firman gillade starkt min info sida layout;D Bra jobbat med så mycket text de var på den! Blev nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/