Vad gör man?..

2011-02-16 @ 15:50:09
Hejsan, idag har det varit lektion i säkerhet och hur personalen bemötte kunderna i en butik. Lite seg dag för man längtar så till helgen nu!.. men fick ett mail från ett företag som jag har skickat ansökan till för längesen om jag var intresserad av ett design jobb så hur svarar man?...när det står: Tror du att detta skulle kunna passa dig, så får du gärna höra av dig så kan vi boka tid för att träffas. Och det ligger i Malmö! hur tar jag mig dit när jag går i skolan och ska snart ha praktik...Lite klyvad för jag går butiks utbildningen men jobb går ju alltid först. Men har inte fått besked om csn pengar heller, snacka om att dom är seeeega. Hittade också ett design jobb till så jag skickade de också...*bra gjort* arbeta med framtagning av original till annonser, foldrar, posters, skyltar samt ta fram vektoriserade logotyper låter kul!

Men vad göra?! o skriva tillbaka vad?, är det bara mig hon vill träffa eller har hon flera stycken som hon vill boka samtal med?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/