Fredagsmys

2011-11-26 @ 00:15:56
1 Advent på söndag:)<3 Var i underbara Helsingborg där det är så fint med allt julpynt som är uppe nu och köpte mina fina siffror och ljusbricka till adventljusen Älskar dom<3 och samtidigt lite julklappar;) Har två perfekta julklappar nu och den tredje måste jag skicka efter men den kommer bli toppen! Men ibland är det svårt att komma på något...tänk! tänk!

Hmm..men mamma sa senast idag att jag inte behöver köpa något..men jag vill! denna julklappen betyder så mycket för mig för den personlig och jag har gjort den själv. Mina föräldrar är allt för mig och hade klarat mig utan dom I love you so much<3

Idol var i Malmö wow! vilken arena alltså:) Robins och Amandas hemmaplan! Och wow!:O Robin och Amanda F ett steg närmare Idol finalen den 9 dec, det var så magiskt och sjukt bra:) ♥ grät ett par gånger ... Damn! Men nästa veckan kan de bli tight:O men vilken semifinal det kommer att bli!!! Men håller fortfarande fast vid mina favoriter vid start Robin och Amanda Så grymma! men Moa är farlig och hennes hemmaplan nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/