Julen står för dörren

2011-11-22 @ 22:16:01
Julen står för dörren och för att ge lite extra julstämning har man fått nu blom julstjärnor på fönsterbrädan:) Hittade en annan bloggsida där blockljusen står i centrum för adventljusen. Så sjukt fint!:)<3 Vill också ha/göra något liknade till 1:a Advent. Vill verkligen julpyssla men vet inte om jag hinner, har så många projekt på gång^^ Som min nya header måste fixas och mera blogg koder ska rättas till. Har försökt få lite mera mysfaktor idag, har så mycket saker så det blir för mycket. Som vanligt funkar inte en ljusslinga jag skulle ha idag så mörkt vid datan...

Så här i jultider har söta fina Molly släpps en ny singel Molly Sandén – Spread a Little Light. Så underbar fin låt:) och den passar verkligen in i dessa mörka tider vi har, sprid ljus!;) seriöst den rösten!:O love it♥ inte lika stor artist som Eric Saade, men lovar  att hon kommer dit! hon är grym;)

Men Eric och Molly är Sverige´s sötaste par
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/