The Twilight saga: Breaking dawn part 1

2011-11-19 @ 11:55:56
Äntligen! Idag blir de Breaking dawn på bio med min underbara systerdotter, love u♥ Längtat hela sommaren på denXD Till en börjar som dom andra filmerna var dom tilllåtna för 15 år på bio, men GODA NYHETER: Kammarrätten har beslutat att Breaking Dawn part 1 är tillåten från 11 år! Mycket prat om för mycket våld, obehagliga scener och sex. Och den har fått minus i alla tidningar, men jag tror den kommer vara fantastisk bra...och slutet är nära med bara en film kvar efter denna. Kollade om det fanns några platser kvar i den salongen vi ska sitta i 7 platser kvar!!!!:O så fullpackad biosalong idag....
Iväg till stan och köpa lite gott till bion, sen hämta biljetterna tur att jag bokade köpbiljetter så kan man ta ut dom i bioautomaten så man slipper så i kö. Trist, kallt och ruggigt ute denna lördag men underbar.
Min nya blogg layout är på g också, men fixar fortfarande koderna men den ser bättre ut än innan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/