Things in life can make your whole world change

2011-11-16 @ 21:17:25
Måste bli bättre på att blogga här igen!;) Men har haft/har fullt upp med min andra design blogg T.design studio, så jag hinner aldrig med att skriva här vad som händer. Min blogg design här försöker jag också fixa till en bättre layout. Fixar fortfarande med koderna, och hade vilat göra om min header i Photoshop.

Idag åkte jag till stan och hade en kort intervju med företaget Media Markt som ska anställa upp till 80 personer till nya Media Markt i Helsingborg. Efter julen får jag reda på om jag kommer vidare, dom ska anställa många så kanske. ‎10 dagar kvar till första advent:)så passade på att köpa nya julgardiner på hemtex också...fast jag inte har råd direkt (men dom hade veckans klipp, så de blev billgare) men vill inte ha mina panel som jag hade förra året. Vill hålla kvar mitt lantliga romantiska fast i jul tappning. Köpte samma i gardinlängder att ha bredvid hissgardinen
Just love them! Nu ska bara adventljusstakarna fram;) Och det märks att det är jultider och vinter, man ser julsaker och julmys överallt. Och frost ute på morgonen med minusgrader och mörker. Man hinner inte hem förrän de är mörkt, så de behövs lite julljus snart både ute och inne.

Sometimes the littlest things in life can make your whole world change, love u sis♥


I got "Hotter than fire" on my mind, So turn the volume up! SAADE VOL.2 30 NOV! Nu är det bara 14 dagar kvar tills Saade vol. 2 och musikvideon till 'Hotter Than Fire' släpps!:D <3 Längtar som tusan!!! Scandipop.co.uk kommer att strömma förhandsvisningar från "Saade Vol.2". Börjar nästa vecka! Awesome:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/