Without You I'm Nothing

2011-11-29 @ 17:27:42
OMG!:O Äntligen!!!:D Imorgon släpps Saade Vol.2 och musikvideon till "Hotter Than Fire" längtar som tusan kommer få CD:en signerad hem;) Big love♥ Tagga till max! Eric Saade feber hela dagen imorgon...

Den sista förhandsvisingen av Saade Vol.2 är "Without You I'm Nothing" Det är albumets enda ballad och det är Eric´s eget budskap till sina fans! Naww...så gulligt att han har skrivit "Without You I'm Nothing" till oss:) Beautiful♥ amazing voice... just perfect! love it! Goosebumps:) "Tears from my eyes.....I love you from the bottom of my heart♥" Tack för du finns och din underbara musik:)<3

Breathtaking PERFECT wonderful♥
A fighter keeps fighting, you gave me the reason.
You light up my silence.
No matter the season. Winter, cold. Summer, fall.
Night along, not at all.
Without you I'm nothing.

Helt underbar text! just love it!<3

Kommentarer
Postat av: lebanezza

Fin blogg du har :)

2011-11-29 @ 20:44:17
URL: http://lebanezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/