Cold day

2012-02-06 @ 15:51:06
Då var det måndag igen och ny vecka...Tillbaka till det verkliga livet efter en toppen helg:) Nära 3,4 miljoner såg Loreen och Dead by April som gick till finalen som äger rum i Globen den 10 Mars!:O 3 370 000 tittare såg den första deltävlingen i Melodifestivalen 2012 från Växjö i lördags. Det är den högsta siffran som uppmätts för den första deltävlingen sedan deltävlingsturnén infördes 2002. Dessutom hade webbsändningen nästan en halv miljon;D

Som sagt ut i kylan igen som har verkligen Sverige i ett järngrepp...minus 12 imorse:/ Det är bara inte ok!:O Jag tål verkligen inte kyla mina händer är torra, gör ont och naglarna är ingen vacker syn direkt. Måste bara bli värmare!!! men det är skönt att det är sol om dagarna och det känns att det har blivit ljusare:) Fast jag vill bara sova när det är mörkt på morgon..så trist med mörker..
Sitter fortfarande också försöker fixa en hemsida med html koder...det är inte det lättaste:/ samtidigt som jag har blivit klar med min valentine bild "Desire" som blev toppen till slut och nu sitter jag också med en fanmade wallpaper av finaste Danny som tävlar i Melodifestivalen mindre än 3 veckor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/