Melodifestivalen Deltävling 3 2012

2012-02-18 @ 17:05:55
Underbara lördag med en nagelbitande 3:e deltävling av Melodifestivalen ikväll:)♥ en bra men à la Eric Saades "Manboy" refräng, en häftig r'n'b-låt på svenska, en kaxig poplåt och en helt underbar stark låt text. Rktigt bra låt denna gången och bara 2 till Globen när jag älskar 4 låtar. Vet de tusan vem jag ska rösta på?! Och nästa lördag då?! Då tävlar äntligen finaste Danny<3 Vill så höra "Amazing"!!!:D

Till ikväll skulle jag göra á la Marängsviss Mello men mina maränger blev misslyckade:/ Blev så irriterad över att lägga ner så mycket tid över de så går de inte, man skulle vända i chokladsås i smeten och det var de som inte gick när jag skulle göra de. Kunde fått något bättre gjort än kladda med det...jaja..skit i de nu!..gör kanske nya "vanliga". Åh har verkligen inte hunnit blogga på en vecka iheller, så upptagen! Så trött på vardagen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/