Sneak peek of my wallpaper of Damon Salvatore

2012-02-20 @ 18:55:36
Äntligen kom jag i gång med den!;) Så här kommer en smygtitt på min kommande fanmade wallpaper av Damon Salvatore från den underbara serien The vampire Diaries. Just nu har den paus i USA till 15 mars:/, men varje fredag blir det fredagsmys;) Friday in my heart with a amazing show!:D

Annars ge mig styka för att komma igenom denna långa vecka till fredag:/ Sitter fortfarande med html koder också på min praktik, vill så bli klar med den men koderna livet sitt eget liv...och jag blir trött och irriterad på hemsidan när jag är så trött också om dagarna. Vill också fixa till min blogg igen och sen börja på min överraskning som kommer bli toppen:) Men det får nog bli till helgen, hoppas jag hinner börja på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/