T.Design Studio blog

2012-02-03 @ 15:43:11
Friday I´m in love ♥ Underbara helgen är här! Med ledighet och bara mysa inne i vinter Sverige, kommer inte gå ut denna helgen!:O This cold is NOT okey!!!:/

Bara älskar Photoshop!:D<3 inte en minut tråkighet...mitt senaste tillskott i fotomanipulation världen är en "Valentine" bild som jag gör till en tävling på DeviantART- Lovers Revenge Som jag kommer kalla "Desire". Valentine has many words in life! Har så mycket jag hade velat göra!;) Vet inte om jag hinner med allt. Nästa bild som jag måste göra är till Melodifestivalen 2012 och finaste Danny som fyller år den 25 feb och ska tävla samma dag:)<3 På tal om Melodifestivalen börjar de imorgon!! Äntligen börjar de igen!!:D Har redan smygglyssnat på låtarna och gillar Loreen´s låt skarpt!:)

Bloggar på min design blogg där jag uppdaterar allt jag gör i Photoshop allt från fotomanipulation, wallpaper till webb design. Gilla gärna min fanpage på Facebook

http://tdesignstudio.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/