You´re so Amazing, already a winner in my heart♥

2012-02-23 @ 21:10:51
Feel the love♥ Melodifestivalen 2012 Deltävling 4...om bara 2 dagar!!:O Reptorsdag och så klart har jag smyglyssnat på alla låtarna;) Danny Saucedo med låten "Amazing" går ut sist som start nummer 8 i denna sista nagelbitande deltävling. Men enligt mig har Danny inget motstånd på lördag. Han har verkligen krossat alla bidrag, ta Danny till Eurovision!;D Ops! det har blivit mycket Danny spam idag....som det kommer bli på lördag och hoppas på söndag;) Alltså jag kommer inte kunna sitta stilla på lördag. Jag helt tagen av honom och låten!:O Dansar som en gud ju Shit! vad jag längtar...Vem kommer inte att rösta?!

Danny is here to win!

svt/Melodifestivalen: "Danny Saucedo bjuder på årets mest spejsade nummer. Med hjälp av supermodern teknik omvandlar han sig själv och sina dansare till levande LED-skärmar"
Bilder: SVT

Och OMG!:O Breathtaking JUST PERFECT wonderful♥ sjukt bra show och låt med en grym artist....Han är redan en vinnare i mitt hjärta:)♥ Med sig på scenen har Danny fem dansare bakom sig men duon Alvaro och Robin dansade också bakom Eric Saade som tog ju bronset i Eurovision, kommer detta bli Amazing!


Gjorde min dag:) love♥ Danny gillade mitt foto/inlägg på Facebook så gulligt! Han är underbar<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas låten är lika bra som hans show då ;)

2012-02-25 @ 16:23:06
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Therese

Den är Amazing! Den gick rakt in i mitt hjärta<3

2012-02-25 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/