Blogg design

2012-01-21 @ 17:56:58
Underbara Helg! Fick en fråga om jag kunde göra en layout till en Eric Saade blogg och koda på blogg.se, lite upptagen men så himla roligt att någon frågar och jag tycker det är så roligt med layout. Har gjort både headern och bakgrunden i Photoshop och och det har blivit några timmar på min test blogg som jag använder för jag blev nyfiken hur jag kan göra en Saade blogg. Som start använde jag blogg.se fasta enkla layouter. Men den är inte klar än...vet inte riktigt om jag är nöjd med bakgrunden och lite fix och trix i blogg koderna fortfarande. Sen ska den över till den "riktiga bloggen".

Hon jag gör designen till tycker jag gör de sjukt bra, så hon sa att jag skulle ta betalt för mina verk jag gör! men känns så konstigt att säga "om jag får betalt gör jag det" men det är mitt stora intresse!;D Så varför inte, det ligger mycket tid bakom de jag gör och hur många timmar som helst framför datan. Kanske börjar att använda Payson ett bra betalningssätt att inte lämna ut kontouppgifter och jag läste att på payson, att den andra personen inte behöver payson konto vid betalning. Bra sätt vid mina designer;) Men ganska jobbigt att sätta pris på min design men jag tro ändå 250 - 300:- Kan ju också beräkna ungefär hur många timmar jag arbetar med min design men det är också svårt om jag tar 20:-/tim då 2 dagar/ 8 tim per dag blir 320:-

Fick en knäpp idé också att lägga upp en shop på min design blogg T. Design Studio. Där jag tar betalt genom Payson knapp. Har ju en shopDeviantART som jag borde uppdatera med mina konstverk men blir aldrig av. Och om man ska köpa något måste man vara medlem på sidan som är på engelska och saker skickas inom DA som ligger utomlands.

Rolig idé till en blogg header;)<3 Som jag blev mycket nöjd med...av en grym artist!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/