Going strong..

2012-01-25 @ 16:48:24
Det går sakta men framåt med html koder både i blogg.se och dreamweaver. Sitter på min praktik och försöker göra en ny hemsida. Timmarna går när man är väldigt inne i koderna, men samtidigt blir man helt vimsig av alla koder. Ibland måste jag pausa;) Snacka om vimsig och lite smått galen!...jag är så trött på detta mörkret och kylan, färglösa kläder tar jag på mig..längtar så till sommaren och värmen. Men min sista långa dag idag, imorgon slutar man till lunch! Happy face:D sen sköna helg med shopping på fredag:)<3 längtar...

Vill göra så mycket också, så vet inte vad jag ska börja!!:O Pågående saker i Photoshop kan jag säga, alla hjärtans dag närmar sig och vill göra en foto manipulation bild i det temat. Fortsättning på mina Vampire Diaries wallpapers som är nu Damon och finaste Danny som fyller år 25 feb som jag också vill göra en wallpaper till.

jaja..hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/