I´m back!

2012-01-12 @ 16:26:49
Har varit väldigt oaktiv och off när det gäller bloggandet på flera dagar, men är tillbaka:) För det första är det slut mellan Eric Saade och Molly 9/1 - 2012:( Varför?!...saker som detta händer inte! Tears from my eyes, but I love you from the bottom of my heart<3 Keep strong SaadeFamily<3 Eric och Molly Sverige´s sötaste par FOREVER<3 Så det var OFF number 1.


OFF number 2! Så mörkt, kallt, blåsigt och trist ute...ta mig till värmen!!! bara så där 106 dagar kvar:O Har varit så trött efter jul och nyårs helgerna som jag saknar...vill vara mera ledig!
OFF number 3! Fattades bara att mina älskade hemmabio högtalare skulle gå i sönder!!!;( en ny kostar några tusen..suck..no money, men kanske dom går att fixa men inte troligt...det är nog hela bas systemet..
Men kollade runt lite på Elgiganten och såg en ny jag ville ha men samtidigt behöver jag en laptop väska till min älskade Hp laptop för jag pendla mellan praktik och hem. Behöver en praktisk väska med fack också till lite annat och den hittade jag på Siba
Men verkligen Happy face idag!:D Jobberbjudande från Axadana rekrytering, Helsingborg!:O Arbeta som Webb/grafiker på Tailor Store Sweden i Helsingborg. Men kan knappt tro det än...fortfarande ett kanske skulle skicka in mitt CV och fick också svar att dom har fått min CV plus material. Och dom skulle höra av sig efter 1-2 veckor igen. Men det lönar sig att ha en blogg och fanpage;)♥

T. Design Studio Fanpage
http://www.facebook.com/pages/T-Design-Studio/191967210819088

Och wee!!! nu tar jag "helg" är ledig imorgon och det är underbara fredag:)<3 och två ord Vampire Diaries!!!! Big like and love:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/