Andra chansen över...Nästa lördag utses vinnaren!

2012-03-04 @ 18:41:25
Söndag kväll igen..orkar inte måndag, helgerna går så fort! Andra Chansen är över minsann! Nästa lördag utses vinnaren av Melodifestivalen 2012. Men andra chansen är så onödigt moment tycker jag skicka 4 st till Globen istället men det ska dras ut...

NU VÄNTAR MAN BARA PÅ FINALEN!!!:D 6 dagar kvar och shit! nagelbitande final nästa lördag alltså:O kan man längta mera en vad jag gör!....Trodde verkligen Timotij skulle ta en plats i finalen Men så fel!!!!! Skräll som vanligt i andra chansen, hjälp! OMG!!!! hur röstar folk?! fattar inte...de blev bara helt konstigt kan jag säga! Top cats är inte precis min musik...men ok dom gjorde de bra. Men ingen av dom två som gick vidare har en chans i finalen ändå, hoppas jag verkligen.

Kommer nog stå mellan Danny och Loreen, men så surt om Danny kommer två igen..vill så att han ska vinna!!!:) Kommer inte bli en rolig mobilräkning haha, men det är han värd! I’m feelin’ great I’m feeling awesome, let me explain You are the reason I breathe You’re AMAZING♥ Danny ligger fortfarande 1:a på rix topp 6 oxå;) medan Loreen är 2:a. Men på iTunes ligger Loreen 1:a och Danny 3:a på grund av Sean banan "palla" låt.
Hoppas den internationella juryn har Danny som 1:a. För när finalen ska avgöras på lördag bestämmer jurygrupper i allt från Ukraina till Storbritannien halva resultatet. Och David Lindgren inleder finalen och finaste Danny Saucedo avslutar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/