!ERIC SAADE POP EXPLOSION CONCERT 2012 - 2 days left

2012-03-28 @ 14:29:37
Turné premiär i Helsingborg om bara 2 dagar!;) Nu på fredag!! sjukt nära nu till en grym artist och en fantastisk show:p Men kan fortfarande inte fatta att det är på fredag, man längtar inte heller något när han lägger upp en video om premiären i Helsingborg på fredag och han säger att han är nervös:O fjärilar i magen bara jag tänker på det:p Kommer bli magiskt, sjukt taggad;) Snart står man i kön! Insläpp kl.18.00 på fredag i Helsingborg...

Från HD intervju : Saade tillbaka på hemmaplan! På fredag inleder han sin arenaturné på Idrottens hus. "Det kommer att smälla", säger han. – Jag begärde att premiären ska vara i Helsingborg för det är min hemstad. Man vill ge saker tillbaka till sin hemstad och jag älskar Helsingborg.
http://hd.se/noje/2012/03/28/saade-tillbaka-pa-hemmaplan/

Och så coolt att han är varit med och ritat upp scenen själv, och har skräddarsytt sin nya show till en stor jävla popakt på en och en halv timme;) Mycket dans och ös kombinerat med en spektakulär ljusshow. Säger bara wow! kommer bli en så grym kväll man sent glömmer. När han gjorde Medley i Melodifestivalen 2012 på ca 3 min wow alltså hur ska då en och en halv timme vara!

Underbaraste♥

Igår var 'We Support Eric Saade' Worldwide trending över en timme på Twitter, med topp 5! Go SaadeFamily!♥
Dom dyra Backstage passen som har varit en snackis hela veckan går nu till välgörenhet;) Big love:)♥ visste väl att det var någon baktanke.... otroligt fint att skänka pengarna till barnen "Min stora dag" I videon på youtube från igår säger han också att han skiter i allt snack, vi gör det på vårat sätt! vi jobbar dygnet runt! sjukt taggad alltså! Helt underbart att se och höra;) Big love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/