Spring in my heart...

2012-03-24 @ 00:24:23
Härliga fredagsmys!:)♥ Men igår var jag hos frissan och fixade till håret med klippning och färgning;)♥ så nu är man blond igen!^^ Då menar jag blond!!:O Det var längesen jag var så här blond, så är lite ovan att se mig i spegeln..Lite rädd att det blev lite gula skiftningar men äntligen blir det av! bort med det slitna och dålig vinter utväxt...Kanske fixar till i utlandet med sol;) Färgade också håret på min underbara systerdotter♥ Grym snygg brunett nu!;) medan jag är rena motsatsen ju, blond!...

Underbar vårdag:) Min kamera fångade denna vackra synen idag! Nytt avsnitt av Vampire Diaries ikväll också, kan man mer än älska fredagar:) So Damn hot in tonight's episode;) Följer i USA takt, tack och lov för de för Sverige ligger så långt efter...tråkigt..<3

ERIC SAADE POP EXPLOSION CONCERT 2012!!!!:D Helsingborg 30/3 2012:)♥ Bara EN vecka kvar till man får höra och se denna fantastiska artist i Helsingborg!!!:)♥ Galet nära:O Var bara tvungen lägga upp de här i slutet...kommer blogga mera om PEC nästa vecka!:D Taggad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/