That´s crazy! 4 days left...

2012-03-26 @ 15:47:18
That's crazy! Bara 4 dagar kvar till premiären av Pop Explosion Concert 2012 i underbara Helsingborg, Idrottenshus:D Så förväntansfull!!:) ♥ Sjukt taggad! Kan inte fatta att det är på fredag...Som man har väntat..längtar att får höra och se denna fantastiska artist! När jag beställde biljetterna i kalla november, kommer jag ihåg vad jag sa och skrev "Nu ska man bara längta ihjäl sig till mars:O Kommer bli amazing!!! Big love<3" väntat över 4 månader men nu är det Mars och solen bara lyser med sina stålar och värmer upp allt. Så underbart att han kommer till Helsingborg, han startar sin turné i hans hemstad;) Snart är han hemma igen;) Jag bara älskar Helsingborg, härlig känsla att komma härifrån som han. Så stolt över honom att han har kommit så här sjukt galet långt :) Mindre än ett år sen jag stod i spö regnet och såg honom på hans Made of pop konsert i Helsingborg.

Pop Explosion Concert 2012 kommer bli den bästa showen ever!:D Riktigt nyfiken hur scenen kommer se ut?! För han har sagt att har skissat och lagt upp allt nästan själv!;) Så kommer bli sjukt magiskt i vår "lilla" idrottshall. Fler biljetter är släppta också på grund av publik tryck, men går det verkligen få in flera i lilla Idrottshallen!:O Shit! Kommer vara grymt mycket folk. Beställde sittplats för jag hade verkligen inte råd med 2 vip-biljetter men rad 4 är inte dumt de iheller och rätt så skönt att ha sittplats ändå och förra veckan fick man veta att Backstage pass kostar nästan 1500:- What?! sjukt dyrt! vad menas då med vip-biljetter? mer att man får stå längst fram vid scenen! Men det är väl en stor kostnad att ordna allt och mycket mera för Team Saade men vem har 1500:- bara så där! efter allt annat man har lagt ut....

Men en grym artist med en fantastisk röst...bara perfekt! lyser upp min dag(: Tack för din underbara musik ... Jag älskar det! Big love<3


Big love♥ du är saknad i Helsingborg;) Skånes och Helsingborgs stolthet!

Helsingborg 30/7-11♥♥♥
Stod längst fram! En Härlig grym känsla, minne för livet:)



Här kommer lite klipp från förra veckans intervjuer för premiären av inomhus turnén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/