Carpe Diem...

2010-08-12 @ 18:27:41


Då var man tillbaka hemma vid datan efter jobbintervjun igår, tyckte de gick bra=) men de finns alltid saker man glömmer att säga..som något ja kom på efter: "Kreativ tjej, men är en lugn person med mycket känslor som håller ordning och reda. Är lätt att samarbeta med, men har inga problem att at ta eget ansvar. Mina föräldrar är från Norrbotten, Gällivare. Så man kan väl säga att jag har lite lapplands blod i mig. Och jag har en passion för fotografering, inredning och mode/trender".
Men dom ville ha en person dom kunde forma själv, inte så mycket erfarenhet..så de e bra..hmm bara 3 killar än så länge (dom ska ta in 8 i framtiden), snyggt ställe vid Ängelsholms stationen och ett härligt gäng de där. Var lite trött efteråt (min syster gjorde också en viktig privat sak som skulle gå vägen) och hade lite huvudvärk..tror de e vädret också..ska komma åska fredag tror ja....Nu ska ja bara göra ett arbetsprov (framsida på en webbsida) också och skicka in om en vecka..Som ska bli roligt att göra..
hmm..sitter och brain stormar lite hur min framsida på en webbsida (arbetsprov) ska se ut..handlar om miljö och trädvård..så det ska vara mycket grönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/