I went down to the bottom..

2010-08-23 @ 19:36:34
....but have to take me back to the top again!

Blev uppringd av Plucera Webbyrå idag, han hade tittat på alla arbetsprover nu och bestämt sig för 3 av 12...och ja var INTE en av dom=( så inget jobb=((((( trist, ville såååå ha de!!!! Så ruta 1 igen..men ja lärde mig lite mera..och ja ska göra mera webbdesign nu tänkte ja...blev lite taggad på de! bara att fortsätta leta..men ja kom långt iallafall av 167 sökande=) Nu har man sökt 5 st intresse ansökan också till webbdesign/reklam ställen i Ängelholm, efter ja har varit lite nere o ledsen. Men de är bara på de igen till 100 procent!

Men jag har också lite egna projekt på gång i Photoshop, som en blogg header till min bästa vän som gör hemmagjorda smycken http://yumedesign.blogg.se. Skissar lite först, sen blir de Photoshop till 110 procent och massa letade på nätet efter inspiration och Photoshop tutorials "steg för steg" Frågande min kusin om jag fick låna hennes underbara "Cupcakes" bilder till headern. Fick ett fint JA!
Min syster fyller 38 år den 26 Augusti GRATTIS SIS! (på torsdag) så jag har ett hemligt grej på gång...hmm mera photoshop kan jag bara säga. Och min CD samling av autografer blir fler och fler...denna gången är det Darin´s..grym alltså<3 och såååå bra låtar!!!! Har också varit i Helsingborg idag..bland alla nya skolelevor som började skolan idag...var har dom varit hela sommaren..stan full av dom nu igen! Shoppande lite nagellack i pastelblått..hehe..o mugg som håller kall/varm dryck att dricka hur. Man kan byta till eget foto också på den..lite häftigt!..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/