The dark hunt

2010-12-02 @ 18:35:28


Min Photoshop bild av Anne Rice vampyrer är klar!....Originaltiteln är Interview with the Vampire. Min vampyr längst fram är Louis de Pointe du Lac och Claudia är flickan som blir ung förevigt, är Louis och Lestats "dotter". Hon kan inte hantera sin mörka jakt på människor.

Tog ett tag, för helt plötsligt började jag på min vinter bild med en enhörning också. Tror den ska vara med i en Da tävling som heter Light into the dark. Men sen samtidigt vill jag göra en jul bild nu i jultid, men vinter går ju också bra nu när det är snö och kallt..brrr!..Och min egen kalender av mina bilder får bli nästa år, för jag har lite bilder som jag vill göra och ha med i min kalender. Så en egen väggkalender 2012, absolut!!!

Min vampyr bild  kommer upp på min devianart sida http://tezzan83.deviantart.com/ snart också!!!
Där kan man se alla bilder jag har använt till att göra denna bild:) och info om tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/