Underbar helg

2010-12-13 @ 18:59:25




då var man fix och färdig då...firade mig med familjemiddag i lördags<3

Oj hoppsan! har inte bloggat på några dagar...Men en underbar helg, med julbak som lussekatter och det blev också en mjukpepparkaka (har ingen bild men god var den). Grr..tog inget kort på mina chokladbollar som var populära här hemma, rullade dom i mörk choklad som dom blev ungefär som köpta. Det blev fredagsmys också med Idol♥ finalen 2010och Jay Smith vann!!!! Från Helsingborg..coolt! jobbat på samma jobb som min bästis bror...Han kommer ut med sitt album med alla Idol låtarna på fredag!

Och på lördagen firade vi mig med familjemiddag♥ Blev lite julbord och godisbord...Blev 27 år..weee!!! eller..nja..vill inte bli äldre..Fick lite pengar, tröja av mamma och coolt nagelack av syrran<3 och en smoothie bok och egen gjord hårklämma *så sött* av bästisen. Men hade beställt rätt så mycket till mig själv från ellos och cdon..fick mina guld och silver tights:)!!!

Igår tände vi det 3:de ljuset också inte långt kvar nu...hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/