Wonderful day

2010-12-07 @ 20:25:15


Har fyllt år idag!!! hmm..hur mycket då? Jag blev härliga 27 år...Så det blev en underbar dag♥ mys inne på min födelsedag och gjorde knäck/chokladkola. Så tack alla som har grattat mig idag en gång till, ni är helt underbara (ni får massor av kramar av mig) Mina systerdöttrar♥ har sjungit för mig också..hehe..helt perfekt att jag fick mitt cellbes paket och kalender med posten också på min dag..Fick små söta snögubbar i örhängen av mamma också, I love you.

Men det blev lite mer presenter till mig...både Vampire Diaries♥, Tre kronor box2♥ kom ut idag så ja beställde dom från CDON tillsammans med Twilight: Eclipse♥ Hoppas dom kommer innan helgen också=)

Imorgon ska man klippa o slinga sig, så bye bye slitna hår och den mörka utväxten. Kommer bilder...


Små söta snögubbar i örhängen<3


Min underbara kalender 2011 från Deviantart<3 Så fina bilder hon gör...

grrr..kan inte lägga upp bilder..kommer mer sen.

Kram, Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/