Jobbinterjvu den 11 aug!

2010-07-20 @ 20:33:03
Fick veta mera om min jobbintervju idag, ska träffa VD:en den 11 aug kl.13.30!!! alltså allvar!!! kan inte tro de..han bloggar själv om de..och det kom in 51 ansökningar..han kastade många inte bra CV, sen bokade han några (SOM MIG!) sen fanns där några kanske..hoppas de går bra alltså..är taggad nu alltså!!! Ett av mina drömjobb!!! Tänk att få jobbet..hade varit en dröm.

Men inget på spontanansökningarna som jag skickade igår...men ska nog se fram till interjvun och jobba på ett superbra intervju.

Men det har varit en lite jobbig dag i dag också..min mosters man gick bort för 2 års sen idag i en olycka...
Älskade Lasse<3 2008-07-20, vila i frid


Var uppe tidigt idag också..trött som tusan nu.., den sista "lektionen" på Team Work i Helsingborg. Så trååååkigt alltså!!! pratade om delpersonligheter, men ja tror jag inte var mig själv idag på grund av den "hemska dagen"...dom hade flyttat vår tid pågrund av låg närvaro.
Från Team work:
Hejsan,
Då närvaron varit väldigt låg i er grupp vid den senaste tillfällena har vi valt att boka om er sista seminarietid.
Ni kan därmed bortse från seminariet måndag 19/7 kl.09-11.
Ny tid är nu tisdag 20/7 kl.10-12.
 
Välkomna då!
Vänligen uppmärksamma ny tid och datum!
Mvh Teamwork Jobbcenter 

Slutar den 26 Juli där! Så träffa min coach en sista gång imorgon 21 juli för utvärdering och vi kommer nog prata om jobbet.
När ja kom hem på eftermiddagen fick ja en sådan huvudvärk...kunde knappt göra något..säkert av värmen, trötthet och den "hemska" dagen. Så det blev inte så mycket jobbsök eller något alls..men kollade min mail iallafall..


Carpe diem - Ta vara på dagen, man vet aldrig vad som händer.
Kram Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/