Juli snart slut...

2010-07-26 @ 18:33:37
Min sista dag på Team work jobbcenter idag och måste kontakta Af igen, men imorgon tisdag är det tandläkaren och ett besök på Härliga hem i Hyllinge. Så det får bli på onsdag, ja tar tag i det, om inte dom kontaktar mig.
Måndag....hmm har inte blivit så mycket jobbsök för ja har intervju i bakhuvudet hela tiden, hittade lite papper om intervju som är bra att ha...2 veckor kvar!! Både ja och min familj tänker och säger olika saker om intervjun..
ja har tänkt hundra gånger hur det ska gå..klarar ja frågorna..prata inte för lite..va framåt...vill verkligen ha de!





Nu e det sista veckan i Juli..suck..sommaren e snart slut! Hjälp! Men det är också festival vecka med Helsingborg festivalen på tors till lör..så ja kommer ha fullt upp med det och njuta av sommaren och att ja har ett jobb på gång. Lite Väla idag på 2 tim bara..lite på apoteket och nytt linne på HM. Tänkte ja ville ha något nytt till torsdag..hmm hoppas hoppas vädret ändrar sig för det sägs att det ska regna på torsdag första dagen på Helsingborg festivalen.
Nytt linne från HM

Varför vill man ha nya grejer på sommaren!? Kollade på ny mobil också idag...vill ha!!! Den nya pekskärmstelefonen XPERIA™ X10 från Sony Ericsson http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10?cc=se&lc=sv Hade varit coolt att ha den med 4 tums skärm...mega stor alltså!!! mobil skärm..men sååå dyr!!! blir kanske abonnemang då på Telenor (ingår mobilsurf) men så velar jag...min systerdotter har Sony Ericsson Aino riktigt cool den också!!!  http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/aino?cc=se&lc=sv

XPERIA™ X10 från Sony Ericsson




Sony Ericsson Aino





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/