Sista coach mötet..

2010-07-21 @ 16:20:08
Då var min period på Team work jobbcenter i Helsingborg över eller snart över den 26 juli slutar jag om jag ska vara korrekt. I allafall hade mitt sista möte med min coach idag, lite utvärdering hur 6 månader har varit..JA ni hörde rätt ett halv år har gått igen..och jag går ut en (kurs) till efter många många program inom AF. Men min jobb kurva har gått upp och ner hela tiden..och nu e den på topp.
Min coach var mycket positiv idag..men det visste jag väl..hon hade kollat min blogg också så hon visste redan..och av en slump hade hon tagit fram samma jobb som ja hade sökt.

Men det hade hänt en olycka när jag kom in till Helsingborg, en timme efter, bussen fick köra in på andra sidan där bussarna från olika län kommer in.  

Annars inget annat idag..mer än att det är varmt som tusan!!! men utan sol..inte konstigt man har huvudvärk till och från..

Carpe Diem
Kram Tessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/