Pumpkin

2010-11-02 @ 21:55:07


Kvällis bloggis! Har inte blivit så mycket uppdatering, ha haft fullt upp både med Halloween helg både hemma och på Deviantart. Satte ihop ett collage på min pumpa som jag fotoade på kvällen i helgen. Blev riktigt bra..hehe...Se den på Deviantart: http://tezzan83.deviantart.com/art/Are-you-scared-now-184800290

Sen har jag hjälp min bästa vän att fotografera hennes "full makeover doll - tävling"dolls-n-daggers. Och höst städning pågår här också på mitt rum, var tar tiden vägen..hinner inte med det jag ska göra. Mitt kommande projekt i Photoshop blir en liten vampyr historia av Anne Rice, hittar många tävlingar på DA. Men det är bra för jag vill göra min egen kalender 2011 också, så måste ha flera bilder ju 12 st = 12 månder. Har typ 6-7 stycken nu jag kan använda.

Här är mina kommande Photoshop projekt:
Vampire story till DA tävling
Light into the dark DA tävling
Enhörning med rosa bakgrund
Persephone, grekisk myt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/