Söta älvor

2010-11-11 @ 20:14:35




Var i stan idag igen men med bästisen...gick in i en liten butik..där dom här söta, underbara, fina älvorna fanns..vill så ha! men vilken?...annars blev de en gosig halsduk och mössa för vintern. Fredag imorgon!!! weee..så lite fredagsmys med Idol 2010. Har inte hunnit med min bild för jag har varit istan halva dagen, sen fick ja min efterlängtade Tre kronor DVD box när jag kom hem, har sett den lite...och sen såg jag en sak som blev så OMG! what?! har knappt kommit över nostalgichocken efter "Tre kronor", innan nästa serie nu fått ett releasedatum! 90-talets "Skilda Världar" släpps på DVD i mars, måste ha..älskade den serien♥

Men min smygbild kommer på vampyrbilden..lovar!..fredag imorgon o helg..så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/