The power of Helsingborg

2010-11-10 @ 19:22:40




Har inte blivit så mycket bloggande...idag har man tränat och gått ute lite hade kunnat vara sol, letat mat tips och försökt lagat rätt mat och igår var jag i stan nästan hela dagen, lämnade fk-kassan lappen till Af för att få pengar så jag kan leva lite. Inte så mycket...men de går..typ?! Inköpte grejer till ansiktet och ett par vantar men hittade ingen halsduk:(..men men. Blev lite fönstershoppingen också, så mycket snyggt och nu har julen också tittat fram i butikerna. Så härligt!..längtar till första advent!!!!

Beställde också den efter längtade Tre kronor dvd:n boxen, blev på www.discshop.se så jag får den imorgon redan om man beställer den förre kl. 16.00 som jag har gjort. Och kanske de blir ett till träning spel från Wii, Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010..få se..så roligt att träna på Wii, men börjar tröttna på de jag har.

Och snart kommer min smygbild på min vampyrbild...håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/