Vill ha så mycket...

2010-11-20 @ 16:19:01
<a


Först och främst ska ja boka en klipp och sling tid till mig, som kommer att kosta..men behöver de. Ful utväxt och slitigt hår, men vill ha långt hår...men en hel del kommer klippas bort för det är så slitigt. Tänkte göra det på min födelsedag om man kan få en tid på den dagen:) Och sen var ja och fönster shoppade lite så gick in på Intersport, nu vill ja ha en jacka där...dyr!!! men kommer att vara bra i vinter, men den var på kampanj. Lite billigare men dom tar ju slut fort, hinna få pengar också alltså..Och mina silver leggings är hittade på Cellbes!

Men sen hände de!..mina stövlar har hål, blev så blött när det var så mycket slask och blött ute. Så nya stövlar också..suck..hur ska man ha råd med allt. Men ja fyller, så kanske man kan få hjälp, present klar! Detta var bara en bråkdel av allt ja vill ha! Hjälp! Vill så ha mera pengar!...ett jobb..javisst..lätt..men tänkte gå en yrkesval kurs inom butikpersonal i feb till juni..skit! hjälp! måste hitta mina betyg..hmm långt in i mitt skåp under alla papper man har samlat på sig under åren. Något iallafall..och man får mera erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/