Åhléns

2010-10-25 @ 15:52:13


Bland all matlagning och träning och mycket annat, ska man söka jobb. Hittade ett butiksjobb på Åhléns i Ängelholm, så det är iallafall något idag..jag ligger inte på latsidan direkt, jag försöker jättemycket att hitta något varje dag. Åhléns har mycket heminredning och mycket annat, som jag är intresserad av. Så det är ett ställe jag hade kunnat tänka jobba på, men mitt första val kommer alltid att vara design jobb som grafisk designer/formgivare i datan. Tycker veckorna går jättefort nu, och det händer inget. Och värre blir de när det lider mot jul. Skickade lite info till min handläggare på Af förra veckan, för hon ville veta lite hur det såg ut på jobb fronten. Men inte hört något från henne sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/