Fredagsmys

2010-10-15 @ 14:18:18




Äntligen fredag!!! och det blir fredagsmys med bio och idol 2010 ikväll. Igår var det premiär för Vampire Diaries också..Wow! OMG! alltså..kan man mer än älska den. Underbar serie<3 kommer på DVD i dec..ska absolut köpa den.

Testade dinkelpannkakor med hallon/sirap till lunch (du hittar receptet på min gott och blandat sida)..mmm..alltså vad goda!..men orkade bara 2 stycken..och känner att jag har också mycket annat jag vill göra i helgen. Som fortsätta på min Halloween bild och vampire Diaries tygtryck i Photoshop. Och kom på en idé till ja vill göra i Photoshop, en rosa bild med enhörning..hehe..den hade blivit så söt..tro ja i mitt huvud ialllafall. Min egen designade webbsida då?..nja har inte blivit så mycket på den nu..som sagt har mycket just nu. Mitt klädskåp behöver också uppdateras...hehe..kläderna ligger typ i en hel hög i skåpet.

Carpe Diem
Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/