Ny vecka

2010-10-25 @ 12:24:34



Måndag och ny vecka, vecka 43/ ny kost och vi går snart in i November (men först lite Halloween) och vi ska ta fram julen, så inte långt till jul.

Min frukost denna morgonen blev en hallonfrukost med skinkmacka hittade receptet på www.tasteline.com men ändrade om den lite, för det skulle vara kalkon på mackan istället för skinka. Men skinka går nog lika bra, för det blev supergott får 3 stjärnor...hittade också ett litet häfte med härliga bröd, mat och efterätter tips. Måste göra någon dag...

Snart lunch...så det blir Thailändsk filé med kokosmjölk, lägger upp den på mat tips! sen..den är härligt god!
Sen måste jag fortsätta med min veckomeny, göra klart denna veckan. Så vet man vad man ska göra..redan dagen innan. Sen min halloween bild i Photoshop, Halloween (göra pumpa) och tävling på www.deviantart.com denna helgen som kommer.

Carpe Diem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/