Underbara helg!

2010-10-09 @ 15:31:57


Hade fredags myyyys med Idol 2010



Min Think Pink bidrag på www.deviantart.com förra året. Saknar dig, Greta. I love you<3

Underbar helg igen! och den startade (fredag) ja med att städa och rensa mina skåp som är fulla av saker. Nu är det mera ordning o reda, har två hyllor nu med mitt konstnär matrial. Mina kläder vill också vara med i leken, men det får nog bli imorgon. Det blev fredagsmys med idol 2010 också på kvällen, dom kunde haft bättre låtar men men. Sassa åkte som jag ville nu är dom 10 kvar. Daniel är en favorit, men inte så många Ola, Darin, Måns, danny, agnes, Erik detta året. Synd!

Tänkte göra kladdkaka också idag och att jag har hållit på med att updaterat min DA sida http://tezzan83.deviantart.com/ med Think pink (rosa oktober) skrivit i min engelska jounal m.m. Som tar sååå mycket tid. Har kommit lite länge på min Halloween bild..men inte klar på länge..har tills den sista oktober på mig=)

Trevlig lördag!
Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/