Ängelholm tour

2010-09-03 @ 22:19:31


Underbara fredag!..hmm ja den började bra med en Irene Huss film, svensk polis film som Beck..mycket bra..sen som jag var tog jag buss/tåg till Helsingborg för att ta mig vidare till Ängelholm för att fotografera lite och kolla runt lite, jag ville göra något annat idag än att bara sitta hemma..och nu har jag lite mera Ängelholm koll..men jag går ändå lite fel och i cirklar..men vet mera nu än innan iallafall. Men så trött på att tågen inte går...när jag skulle åka till Ängelholm..var tåget inställt..något med spårfel för många tåg..fick ta bussen..suck..tar så mycket länge tid över en timme och hem en och en halv timme..men det slutade bra, hemma igen. Med lite foto bara, blev ju så sen. Nä..nu ska jag fortsätta med bloggheadern i Photoshop, kommer process bilder senare jag lovar om ni vill se. Det hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/