Capture the moment

2010-09-16 @ 14:10:11




Eftermiddag bloggis! Helt konstig dag! What?! Vad händer?! allt händer idag förutom att min förhandsbokade CD har hamnat på vilovägar....allt på en gång..nästan..då ju..men så roligt att få både svar från intresseansökan och ett brev från Af om ett jobb.

Så WOHO!! Har ett jobb på gång kanske på Härliga hem i Hyllinge!!!! På mailet stod de: "Är på gång att ta in ny personal på halvtid. Kan det vara av intresse. I tjänsten ingår att man ska ta hand om presentavdelningen och att dekorera i utställningen" Senare med posten fick jag ett brev från Af om ett jobb att träffa en arbetsgivare på AF i Ängelholm inom grafisk design..men var tusan ligger AF i ÄNGELHOLM!!!! Och jag ska vara där kl.10.00 på måndag hjälp! de tar ju tusen år att ta mig dit med buss/tåg sen ska jag hitta och gå dit, men kanske jag kan på skjuts till Helsingborg. Jag söker ju både tjänster som inredare som jag älskar att hålla på med och grafisk design inom datan på en reklam/webbbyrå. Så detta är ju en toppen dag!!! Hoppas det leder till något:)

Se mina *underbara* bilder på: http://thezzans.artworkfolio.com/
Hoppas jag kommer ihåg med min egen designade hemsida snart också, satt lite igår och brainstormade:)
Kramizar Tessan

Kommentarer
Postat av: sandra

Allt bra med dig?? :)



// Sandra - Just Little Me

2010-09-16 @ 18:36:13
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/