Höstdag

2010-09-10 @ 20:42:09


Underbara fredagen snart slut!...Dagen har gått fort, jag hyr film från www.lovefilm.se och jag såg Universal Soldier 3. Action film kan man absolut säga att de var, men den första filmen är bäst. Måste ha den på DVD alltså! Jean-Claude Van Damme och Dolph Lundgren skulle mötas igen i den 3 filmen..hmm..det varade i 20 minuter, dåligt! Idag blev det också lite städning på mitt rum, snacka om dammigt, man ser mera på ett golv än matta. Soffan och under datan behövde ett andetag också..prosit! nyst 3-4 gånger...Kvällen fortsätter med fredags myyyyys med Idol 2010 (Psst! spelar alltid in, slipper reklamen) och ett hemligt projekt igen, min kära far fyller år den 2 oktober...min hemsida då? går så där...kommer så mycket i mellan..som VAD SKA MAN GE TILL PAPPA I FÖDELSEDAGSPRESENT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/