Onsdag...

2010-09-01 @ 18:41:38



Inte hänt så mycket idag...på jobb fronten då fast ja kollade runt lite på arbetsförmedlingen och kollade min mail,  och istället hoppade ja på Wii motion spel 30 min med träning. Lite mera fokus på träning och äta rätt dom senaste 2 dagarna. Tog också en 20 min cykeltur senare..Min syrra kom förbi lite, och de blev lite manikyr på henne. Och nu försöker min kära far få igång nätet på hennes nya rosa mini data...går så där..problem med trådlösa telenor donkel..

Nu sitter jag med min nya hemsida igen..denna gången blir det en design som påminnner om min CV folder. Ska gå samma stil om det går..använder mig av www.wix.com skapa en fri webbsida med en online program. Mera info kommer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/