Konstigt värre

2010-09-22 @ 20:21:23


Ett kvälls inlägg på dagens äventyr, skulle beställt idag Gossip girl och lite annat på CDON men Gossip girl DVD:en var tillfälligt slut *grrr* + att jag inte har fått min signerade Ola CD än, vad ska man göra?! Har ju betalat den, för tusan!!!! och det blir inget Väla Shopping iheller imorgon har inte fått mina pengar än. Brukar ha tur med F-kassan att jag får de direkt efter 2 veckor men inte denna gången *suck*

Så det blir att stanna hemma imorgon för jag kommer ingenstans utan pengar, hoppas jag får dom innan helgen. Wee!! 2 dagar till fredag, kanske ses med bästisen och äta något gott med fredagmyyyys igen. Kan man säga att man älskar fredagar! Sökte dessutom ett jobb till dag i hela smeten *sträcker på mig* Annars har jag försök få ihop min foto DVD i Movie maker, hittade fler filmer som jag ska använda också. 2 timmar på DVD har en halv timme ens så länge, få se om de blir fler. Har försökt träna + cykla och äta rätt med...men det mest positiva idag var min iPhone4!

Nu ska jag se Idol 2010!!!!

Ses imorgon, Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/