Masquerade - To be continued...

2011-04-30 @ 18:54:01
Hello!
Ha en härlig valborgs kväll allihop!:D It´s springday, never ends<3 tyvärr blir de ingen bål ikväll hos oss, eldningsförbud pågrund av de torra och varma vädret...

Igår fick jag äntligen lite tid iallafall att fortsätta på min bild i Photoshop. Min bakgrund har förändras...och spegeln speglar sig i varandra, ska vara mystiskt. Speglar framför henne också. Vill få mera liv i henne inte så platt..försöker rita hennes hår med min Wacom Bamboo tablet (ritplatta). Ser andra helt underbara bilder på DA www.deviantart.com hade viljat bli lika bra i Photoshop. Men man blir bättre ju mera man sitter i program, känner att jag har blivit bättre. Om jag tittar på min första bild i Photoshop...se mina bilder på min DA sida: http://tezzan83.deviantart.com/

Vill hinna såååå mycket..tiden räcker inte till! Få se om jag sitter med den mera i helgen, för på vardagarna är det plugg och jobb som gäller..



Dagens musikvideo: Eric Saade<3 - Break of dawn     12 dagar kvar!!!!

Kan inte sluta lyssna på hans underbara låtar:)) Goosebumps♥ Awesome! Under sommaren blir de turné och nytt album, hur härligt låter inte de!:D Hoppas de går vägen i Eurovision också den 12 maj smäller de!!! 12 dagar kvar:)) Då står han på scen i Tyskland. Tänk om vi är i Stockholm 2012!!!

grr..mina design koder på bloggen är helt konstiga..måste kollas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/