Christmas Day

2011-12-25 @ 23:26:26
Har haft en fantastisk julafton!:D Underbart att ge bort julklappar som var så bäst, gav min stora Canvas tavla till mina föräldrar;) Surprise! super snygg och dom gillade den så mycket men jag älskar också att få;) fick så söta saker som lite lantligt romantisk inredning som jag bara älskar♥ Som tavelist med underbar text från syrran och påslakan från kära mor. Gullig skylt från min underbara systerdotter. Idag har det bara varit mys hela juldagen med julklapparna och den BÄSTA present/julklapp min ÄLSKADE HP LAPTOP^_^ Och mera än så har dagen inte innehållt, det har inte hänt så mycket direkt, man sov lite länge också.

Ha en fortsatt fantastisk julhelg!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/