Dan före dopparedan med uppesittarkväll

2011-12-23 @ 22:34:16
Äntligen Julafton imorgon:) ♥ Kommer bli den bästa EVER!!! längtar...denna dagen gick så fort, har haft mysigt med levande ljus och den allra sista julklappen och rimmen är klara:) Önskar er alla en underbar jul!:D Mys faktor 100 med uppesittarkväll med jul dukning, Bingolotto på tv, skriva bloggen och göra mina bilder Photoshop ♥ om jag hinner...För jag hade tänkt hinna med mera idag än jag gjorde, dagen gick för fort. Kom lite annat i mellan kan man väl säga, ville så bli klar med min jul bild i photoshop. Men blir aldrig nöjd....
Igår gjordes det lite julpyssel också och det blev en gullig liten tofs:) Man kan både ha den i julgranen och sen efter jul;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/