Dreamweaver

2011-12-29 @ 15:56:05
Härligt! Sista dagen och nu tar jag nyårs ledigt!:) Har suttit ganska många timmar med min hemsida layouten till firman i Dreamweaver...men vem säger att det är lätt med htlm koder?! Vill så gärna lära mig koda mera och bli bra på det! min layout är så bra ju!:O Fick idag också lite mera till hemsidan som dom har använt för, som logga och lika olika sidor. Tror dom har använd Dreamweaver innan för jag får upp allt när jag öppnar programmet. Men shit vad mycket kladd! alla fall för mig...Men la in loggan i min layout i Photoshop och ändrade den lite:) Vet inte om jag har lärt mig något idag eller har jag bara flummat...både med google och youtube hjälp men vet de tusan om de hjälper. Jag är så envis också att jag aldrig ger upp i första taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/