Fredagsmys

2011-12-02 @ 14:36:48
Äntligen fredag!:)<3 Min kanske sista mys fredag på dagen "hemma" innan jag börjar praktisera på heltid, så jag hade velat göra så mycket idag;) Arbeta i Photoshop igen, har inte varit där på länge nu. Min vinter bild som jag hade tänkt göra finns inte än...bara i mitt huvud har lite små ideér:) Har kommit så mycket i mellanXD Som ikväll blir det fredagsmys hos min bästa vän, vi ska baka inför imorgon då hon ska ha inflyttningensfest:) Blir väl mycket snack kan verkligen snacka allt med henne love u<3 och något gott att äta också kan jag tro!



Ikväll gäller de i Idol!! Semifinal i Göteborg!!! Kan inte fatta att det är final nästa fredag:O Och vill se så Robin och Amanda i final! Dom har varit mina favoriter från start:)<3 åh..se dom i finalen hade varit så magiskt:D Kommer bli nervöst ikväll!!! Bita på naglarna spänning!:O Alla tre är lika bra men det är synd att Robin har fått låtar som man har knapp hört! Hjälp! Hoppas han gör dom sjukt bra som vanligt...Amanda är nog final klart om jag tippar rätt!:)

Tema är Juryns val
1. Robin Stjernberg
ROND 1(Glänsa): Dedication to my ex - Lloyd/Miss That
ROND 2(Utmaning): Love is gone - David Guetta/Chris Willis
Telefonnummer: 099-414 01 Sms: skicka ROBIN till 72 400

2. Moa Lignell
ROND 1(Glänsa): Torn - Natalie Imbruglia
ROND 2(Utmaning): Wherever you will go - The calling
Telefonnummer: 099-414 02 Sms: skicka MOA till 72 400

3. Amanda Fondell
ROND 1(Glänsa): It's oh so quiet - Björk
ROND 2(Utmaning): Raise your glass - Pink
Telefonnummer: 099-414 03 Sms: skicka AMANDAF till 72 400


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/