Happy New Year! Welcome 2012

2011-12-31 @ 18:07:55
Gott nytt år allihop! Snart är 2012 här med nya bättre bild idéer, möjligheter och frihet i konst. My Art is my freedom! Och mitt 2012 kommer att bli den bästa, jag känner de på mig. Det kommer att hända mycket roliga saker under våren! Vi kommer att göra den bästa resan till värmen, Grekland! denna resa, ser jag fram emot och det kommer bli awesome bara sola och bada, bara njuta och fotografera deras underbara natur som jag kan använda till min konst senare.

Se min bild på DeviantART: http://tezzan83.deviantart.com/art/Happy-New-Year-2012-276820959


Och jag har en underbar konsert att se mars med en så fantastisk artist. Så underbar personlighet! Tack för din underbara musik. Jag älskar dig från botten av mitt hjärta! Vacker underbar röst ... bara perfekt! Eric Saade<3 Nu taggar jag hela vägen till ERIC SAADE POP EXPLOSION CONCERT 2012, Helsingborg 30 Mars!!♥

"Without You I'm Nothing"
A Fighter Keeps Fighting, you Gave me the reason.
You light up my silence.
No matter the season. Winter, cold. Summer, fall.
Night along, not at all.
Without you I'm nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/