Lucia, ny praktik och laptop

2011-12-13 @ 22:28:16
Hoppas alla har haft en trevlig Lucia;) julafton närmar sig bara 11 dagar kvar och dagarna regnar och blåser iväg! Ruggigt, kallt och mörkt....men idag har jag haft tusan glitter i håret ♥ Mmm..fick lussekatt på praktiken:) och alla julklappar klara! bara en beställning jag väntar på, snabb leverastid?! inte vad jag tycker om den inte kommer imorgon ska jag skriva till dom..har den fasnat på vägen..jag brukar ha otur ibland...

Känner att jag inte har samma tid som innan nu (som att rätta till bilderna och blogga) när jag har börjat praktiserat.. men fick min älskade hp laptop av pappa i födelsedags present när jag kom hem i måndags! I´m Happy!!:D efter en ledtråd i födelsedags kortet i lördags:O nu kan jag arbeta hemifrån också i Photoshop! Massa kärlek till kära pappa I love you Dad:)<3
Här sitter jag på praktiken! Rätt nice;) Sitter med layout till ett infoblad i Photoshop. Jag skulle få titta på deras webbsida också om jag också kunde ändra på den också till en ny design layout:) Jag blir bättre och bättre på koder tack vare Blogg.se Men vet inte vilket program dom har gjort sin hemsida innan i. Få se..men jag kan göra layouten i Photoshop iallafall, med logo och allt. Hade varit så underbar att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/