T. Design Studio

2011-12-06 @ 19:55:35
Har hur mycket som helt att göra och det händer mycket denna veckan!...och så vaknade jag idag att jag frös som tusan och lite ont i halsen...toppen! Så har försökt vara inne och kurerat mig mot förkylning. Hoppas verkligen det är bara en lätt vanlig förkylning..FÖR IMORGON FYLLER JAG ÅR!!!!:)♥

Har uppdaterat min T.Design Studio Fanpage på Facebook med en startsida som blev super bra men den kommer bli uppdaterad igen med nya bilder och min twitter länk funkar inte..hmm. Jag har gjort den på wix.com en fri sida som man kan göra så mycket roligt i, som en egen hemsida som blir nog mitt nästa projekt i webbdesign. Men man måste ha deras namn i slutet om man inte betalar. Så lite surt där, men sidorna blir häftiga:) Samtidigt är jag äntligen tillbaka i Photoshop men jobbar med en överraskning den här gången, så ingen förhandsvisningar för denna bild...

Titta gärna in på min T. Design Studio blogg: http://tdesignstudio.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/